Un rahat! Asta iese! Ma gandeam odata sa ma fac tamplar, ca si asa altii se dau jurnalisti si habar nu au cu ce se mananca! Doua reguli, trei carti in biblioteca si gata, jurnalistu-i facut! La comanda frate, ca internetul e liber pentru toti cretinii sa posteze ce vor. Nu am nimic cu bloggerii, omul e liber sa incerce, dar sa nu aud de ”oameni de presa” care nu au facut presa in viata lor! Vorbeam ieri la o conferinta plictisitoare cu un astfel de specimen, o fata tinerica, putin pierduta in spatiu, dar cu tupeu de moldovean din ala din topor (ca acum nu ne mai putem ascunde originile ca ne tradeaza stilul). Ma rog…am fost prea putin piperata cand mi-a spus asa, cu dureri in dos, ca ea nu are facultate de specialitate. Si ca specializarea se face la locul de munca… Pai bine ma, se face la locul de munca, de acord, dar daca ai talent, daca te pricepi, daca te duce capul…si aici sunt o serie de chestii importante. Nu inveti meserie facand mii de gafe in presa. Ca uite asa, publicul nostru, ce-i drept prea critic, ne va da in cap tuturor din breasla pentru niste răgule. Sa nu-i bati pe astia pana le suna apa in cap? Acum pe bune! Ca din cauza lor, fierbem la foc mic toti cei care…o facem pe bune…meseria asta… Mama ei de treaba! Ca tot din cauza lor, astia care din plopisti se transforma in pupincuristi, noi cei normali, si sinceri, si profesionisti, avem de suferit ca nu pupam cururi, dupa cum s-a creat trendul. Mama lui de trend si de superficialitate, de marlanie si aberatie! Cand nu stii, zi ca nu stii, cand nu poti, intreaba, cere, documenteaza-te. Nu e o rusine sa nu stii, toti ar trebui sa aiba forta sa primeasca si penibilul! Toti sunt Tarzani, toti se bat cu pumnul in piept ca stiu, ca fac, ca dreg! Mi se apleaca de tot! Si revin la discursul meu…pai, in loc de doctorat in comunicare in UK, ma pregatesc de Grupul Scolar ”Constantin Brancusi”, profil prelucrarea lemnului. Pai cum de ce? Ca sa ii ajut pe altii sa prelucreze limbajul de lemn…

Ah! Si mai am un cuscru’ cioban, sa-l trimit si pe el sa dea o mana lu’ prietena mea la o balanta contabila la firma de pufarine…

