De pe internet citire: blondele artificiale nu-s la mare cautare! Zise unu’ mai cultivat in ale modei, ca nu se poarta perhidrolul! Așa să fie Măria ta, așa să fie! Că poate stii ce zici… Cum bancurile cu blonde au rasuflat de mult timp, rog blondele artificiale sa nu se mai streseze, iar cele naturale, sa doarma linistite, ca nu le erau adresate lor.  Farmec are o creștere la vopseaua de culoarea ce bate spre…cacao, nu va mirati stimate domnisoare, si domnii le folosesc. Ca sa nu ramaneti doar voi, toa(n)tele…ferme(ca)catoare!!!

Ah, si sa nu uitam de silueta! Nici apa plata cu lamaie nu mai e la moda, cineva imi recomanda cafea…cu bilute. Da, ce nu ati inteles? Bilute dietetice… 😉 Incercati si voi, nu o sa va para rau. Virtual am facut-o si eu! Cafeaua italiana are brusc, un alt gust. O sa fac o reclamă cu sloganul ”con le palle dentro…” (este work in progress, mă mai gândex). Prietenul Crow m-a invidiat pentru curajul meu! Daca ma vezi ce silueta am, nu o sa iti pară rau prietene!

Asa… ca incepusem sa vorbesc și m-am indepartat de la subiect, ca expert în modă ce sunt…m-a luat trend(ențiozitatea) pe sus! Si uitasem să întreb poporul: cum aș putea să îi salvez pe niște amici de-ai mei care au o problemă cu biluța (am zis bine, e diminutivul de la bilă)… De vreo trei zile mă tot gândesc, că săracii sunt tineri și mi-e milă de ei. N-au știut că odată afectată biluța, e nașpa! O iau pe căi greșite și e greu să îi aduci apoi la liman… Aștept sprijinul poporului!

