Are tata o vorba: ”nu dai peste om si dă peste tine”. Rațiune nu exista pentru cei care, din inerția faptelor cotcodăcesc de dragul zgomotului. De ceva timp găsesc pe anumite forumuri și bloguri niște comentarii despre mine atât de lipsite de sens ca și persoanele care le-au scris. Ascunși în spatele unor nick-uri s-au gândit ei să atace pe Vițelaru asta, și să râdă de numele ei, chestii pe care eu și alți oameni normali ca mine, le făceam pe la 8 ani. Dar, ce să-i faci? Nu poți să ceri! Dacă nu au de unde, nu au, sărmanii! Măcar să aibă responsabilitatea să se semneze, să știu și eu care Popescu, Ionescu sau alții cu sau fără -escu ma înjură. Încă nu mi-am dat seama dacă sunt deplasați sau doar cuprinși de exces de zel insuflat de manipulatori. Pentru oricare din cele două variante mi-e tare milă de ei! Sărmanilor, aveți ceva în găgăuța aia??? Că în viață, doar două ”palle” nu vă ajută la nimic, decât să rămâneți niște anonimi în spatele propriilor frustrări! Semnat: Vițelaru și neamu’ ei!

