Ce să spun fiecare pe blogul lui are libertate maximă. Măiii să fie… Am spus la un moment dat  (…) Că românul ar fi manelist, mâncător de semințe si ascultător de bârfe inventate. ALOOOO! FRATE ROMÂN! Fac și eu parte din același neam, nu am spus că TOTI SUNT LA FEL. Este un trend, care îmi doresc să apună cândva. Dar realitatea NU E ALTA. Nici eu nici tu nu ne dorim să fie așa, dar din nefericire așa este. Plus că tu ai scos din context, întrucât, în postarea mea eu vorbeam strict despre un anumit public al unei reviste. Crezi tu că ești smecher… dar să fim serioși acum! Ce zic eu și ce zici tu… Titlul îți este dedicat! Se stie el…nu trebuie sa ii mentionez numele! (…)

Problema e alta: ca se poate face foarte mare tam-tam pe chestii scoase din context, se poate comenta mult, ca interpretarile anapoda vin de la sine. Ideea e ca unii atat pot! Chiar daca ei, saracii, isi doresc mai mult…

