Îmi stă Italia în gât și toți italienii lor! Nu mai pot să respir, nu mai pot să îi diger! M-am dus la spital să mă tratez de gripă și m-am întors acasă bolnavă de nervi! După o zi întreagă petrecută la Urgență așteptând pe un scaun lângă babe beșinoase și moși care miroseau îngrozitor, am revenit acasă mai bolnavă decât am plecat!  Cine știe…m-au ajuns și pe mine blestemele…nu știu care, nu știu de unde, nu înțeleg de ce…dar s-a întamplat ieri! Ore în șir, cu ”pila” după mine (în persoana mamei), m-au tratat impecabil măcelarii de la Urgență… Totul ”con calma”, ce naiba…în ritmul italianului, la un ditamai institutul clinic, în prea-minunatul oraș de talie internațională… Fucking shit! Că dacă te duci la spital, chiar te doare și trebuie să te trateze repede, că nimănui nu îi face plăcere să își petreacă viața prin locul acela dezolant…  Am zis: doar dacă mai am puțin și mor mă mai duc la spital! În rest…nici nu vreau să aud! Oricum nu i-am iubit niciodată pe ăștia care lucrează în medicină din cauza nesimțirii crase cu care îi tratează pe oamenii în suferință.  Se mișcă toți parcă au bețe în fund, că ce naiba …toți prezenți în spitale vin să îi admire pe ei defilând degaba pe culoare, nicidecum că au vreo problemă de sănătate. Se mișca o asistentă  atât de lent, încât dacă nu aș fi avut febră, dacă nu eram moleșită, cu mama după mine … cu siguranță îi spuneam vreo două în limba ei! Și începeam cu cazzo, și-așa tot italianu’ e cu cazzo în gură, n-am văzut așa ceva… Cam pe trei sferturi din totalul lucrătorilor din spitale i-aș împușca în cap! Și nu glumesc!

Și ca să fie totul perfect ieri, mai primesc și un mesaj care, pe parcurs ce îl citeam mă făcea să îmi crească tensiunea: ”Eu și tu am terminat-o pentru totdeauna. Să uiți că am fost prieteni. Până aici a fost! am aflat ce ai spus și ce ai făcut, nu mai pot să mă prefac că nu știu nimic. Nu îți permit să zici toate aceste lucruri. De la tine nu m-aș fi așteptat niciodată. Eu am avut încredere în tione și ce ai obvținut cu asta? Ce te duci să spui în gura mare că Moș Crăciun nu există? Trimite mai departe și sperie-ți pretenii 🙂 ”

