Dragostea este cel mai frumos lucru pe acest pământ! Nu îmi imaginez nici o clipă cum ar fi să încetez să iubesc… Am o familie minunată și oameni de valoare mă înconjoară în fiecare zi și de la ei îmi iau mereu plusul de energie. Fără toți aceștia nu am cunoaște dimensiunea iubirii, cum de altfel fără dușmani nu am cunoaște intensitatea ei… Astăzi am să vorbesc despre cei buni, despre cei dragi, despre cei puri, adevărați, cu un suflet minunat! Astăzi am să vorbesc despre fericirea pe care o am în suflet ori de câte ori e soare când mă trezesc… Astăzi am să vorbesc despre dragostea de viață!

Răsfoiesc un jurnalul uitat de timp și pe fiecare pagină găsesc câte o stare, câte un îndemn, câte o dorință… Paginile albe, mâzgâlite cu tuș auriu zburdă în privirea mea, ca și cum se grăbesc să îmi ruleze în față încă o dată viața… Scriu despre mine că sunt un hoinar prin lume, scriu despre mine că sunt o poveste fără sfârșit, deși nu sunt nemuritoare… E uimitor cât de puternic percep viața, cât de mult vreau să nu pierd nici o senzație… Am ajuns la o pagină unde, o poezie de demult, îmi atinge inima…E un alt capitol din aceeași aventură… Nu spun nimănui nimic, deși în fiecare zi spun câte ceva. Am pretenția ca oamenii să vadă dincolo de cuvinte și imagini, să își lase imaginația să se joace liberă, nu să fie prizonierii  simțirilor altora. Nu știu dacă creditul pe care îl dau persoanelor din jurul meu este proporțional cu meritul lor și aici, risc mereu să fiu prinsă în capcana sentimentelor nedezvăluite și a imaginațiilor efemere. Dar îi iubesc cu aceeași intensitate pe toți cei care mă ating cu dragoste sau mă zgârie cu ură… Cei din urmă nu au înțeles niciodată că ura lor îmi alimentează dragostea față de cei care merită cu adevărat! Și pentru că astăzi, ca ieri si ca oricând, este Ziua Iubirii, dezvălui emoționată o dedicație…pentru cel care este acum în inima mea… Mulțumesc că mă faci fericită iubitule….

 

Paradis de valuri, albe și ușoare

Explozii de lumină în galaxii de flori

Ninge în noi cu stele arzătoare

Ți-nchin doar ție cântul de privighetori

Răsare soarele în zori de catifea…

Un vis frumos de naștere

Apare mai frumos ca orișicând soarele

Lumina lui mângâie totul

Inundând lumea cu razele sale

Nimeni nu-i poate rezista,

Decât o singură ființă…

Aceea ești tu – dragostea mea!

