Unele perioade care trec mi se par vesnicii, unele scurte momente imi dau impresia de eternitati. E ciudat cum incerc sa imi gasesc locul prin lume… Nu inteleg niciodata nimic, doar ma intreb! As vrea uneori sa fac o pauza in gandire sa pot sa o iau de la inceput, cu alte forte, cu alte dorinte, cu alt elan. Si mereu mi se pare la fel de greu… Aceeasi oameni pe zambetul carora pariezi pleaca mai departe fara macar sa te observe. Nu e vina lor, si nici a ta, doar ca nimeni nu mai are timp sa mai ramana o clipa… (15 decembrie 2007)

Asta scriam eu acum un an in jurnalul meu inaintea bilantului de la finalul fiecarui an… Cine stie ce experienta mi-a dat de meditat la acel moment…

Anul acesta rescriu un alt bilant, mult mai bun, mult mai amplu, mult mai satisfacator, dar nicidecum suficient! Cel putin anul acesta am luat cu mine toate gandurile pozitive, tot elanul si puterea de a depasi orice situatie critica, am amplificat intr-o doara curajul pe care il aveam deja si m-am decis sa ma avant in lume cu temele facute bine acasa… Anul 2008 a fost superb, a fost la fel de frumos ca toti anii vietii mele, insa ce mi-a placut mai mult a fost faptul ca am vazut doar paharul plin, iar asta mi-a dat energie in plus… La sfarsitul anului trecut faceam o lista cu dorinte pentru anul acesta. Erau dorinte indraznete, cu termen de indeplinire mai lung de un an. Aproape toate le-am indeplinit sau sunt pe cale sa o fac, mai putin sa renunt la tigari si sa imi cumpar un ceas de aur… Ma si amuz cand citesc despre dorinta de a-mi face cadou un ceas de aur… Dar asta e, asta imi doream eu la acel moment, ce poate fi rau?  Spuneam acum un an ”never look back!”…si bine am facut! Mi-am lasat in trecut toate micile regrete, toate relatiile (de amicitie, de prietenie, de ”iubire”) care nu au mers pentru ca nu trebuia sa mearga… Dar mai presus de toate am invatat sa zic NU sau DA cu multa convingere si fara sa revin asupra deciziei, am invatat ca nu varsta da maturitatea, am invatat ca si oamenii mari copilaresc,  am invatat ca si inteleptii gresesc!  Le stiam pe toate, pentru ca le-am invatat de-a lungul anilor, insa mai mult ca oricand…le-am constientizat, le-am vizualizat ca intr-un tablou, le-am asimilat… Am avut un an minunat si, mai presus de toate – m-am indragostit! M-am indragostit de tot ce ma inconjoara, m-am indragostit de El! Si el este omul care imi da tot ce am nevoie fara sa ii cer, imi ghiceste gandurile, imi mangaie privirile, imi incalzeste sufletul, imi alinta trupul… Ce NU am facut in 2008? Nu m-am pregatit sa ma indragostesc…

