Inainte sa plec intr-o mini-vacanta vreau sa le multumesc catorva persoane care au fost, au ramas sau doar au trecut prin viata mea. Cea mai mare lectie anul acesta mi-a dat-o C.I. care m-a facut totodata sa ocolesc pe cat posibil acel gen de caracter pentru a evita in felul acesta multe dureri de cap inutile, imbecile, incredibile…Ii doresc totusi sa aiba parte de ce merita… Si lui G.H. ii multumesc pentru ca mi-a dat o veste ”minunata” la inceputul anului, veste care m-a facut sa cad in golul mintii mele cam 100 de metri in doar 2 secunde… Am realizat in felul acesta cat sunt de puternica! Ii multumesc si lui O.B. ca mi-a aratat ce idiot m-a iubit acum vreo…multi ani… Ramanem totusi amici, cu numele, de la distanta… Ii multumesc si lui C.G. fostul meu sef care, desi a avut impresia ca se razbuna, mi-a facut cel mai mare bine din acest an! Mi-am dat singura si sutul in cur, dar am facut si pasii despre care se povesteste in zicatoare… Chiar multi! Nu sunt sigura daca sa ii multumesc sau nu, la fel de ironic, lui C.T. si el ex sef, in prezent amic… dar ii multumesc pentru ca si el m-a facut sa vad cat de importanta sunt!  Restul…sa vedem ce se intampla in timp… Ah…sa nu uit de S.T. care m-a facut sa mor de ras anul acesta, prin idiotenia pe care o poseda, mi-a dat motive sa ma amuz des, sa vad incredibila prostie din oameni…Oricum ii multumesc ca m-a facut sa rad copios! Un alt incredibil personaj, slava Domnului ca nu a stat mult in viata mea a fost si C.D., o figura pe cat de placut misterioasa, pe atat de dubioasa, infricosatoare si veninoasa. Sa ma fereasca Domnul sa mai intalnesc asa figuri… A ajuns in felul acesta si personaj de carte…o sa vada la momentul oportun!

Astia sunt oamenii care m-au scos din sarite la un moment dat! Nu i-am lasat sa vada ca m-au enervat, dar le multumesc ca mi-am testat in felul acesta forta de a rezista unor avalanse umane ca ei! 🙂

Acum le multumesc si le doresc un an exceptional prietenilor mei sau amicilor care s-au transformat in persoane de incredere si mi-au fost alaturi in tot ce am facut pe parcursul lui 2008! Multumesc Ramonei care, desi este la 1500 de km distanta, mi-a fost aproape, dupa 10 ani de prietenie stransa…Sa ai un An Nou exceptional scumpo! Nu am sa uit insa ca ai falsat cand mi-a cantat ”multi ani traiasca” pe 15 august…he he he he he…Ah. mergem si in Olanda, asa cum am planuit! … Multumesc Elisabetei, o tipa beton, cu o personalitate care imi intareste convingerea pe zi ce trece ca nu sunt numai oameni rai si urati sufleteste pe acest pamant! Chiar daca suntem in acelasi oras, Milano e totusi lung si lat, nu avem timp sa ne vedem asa des…dar ne luam revansa anul viitor cand o sa ne implicam intr-un un proiect impreuna. La multi ani gagico! Multumesc celor 2 Mihaele, una e in Milano, alta in Bergamo. Mihaelei din Milano ii doresc elan in asociatia ei! O sa iti stau alaturi asa cum am promis! Freud e in biblioteca, sunt mandra de tine! Narcisim impreuna? He he he… Iti doresc un an minunat, sa iti traiasca Ambra! Ai o familie superba!  Mihaelei din Bergamo ii multumesc pentru minunatele momente pe care le-am petrecut impreuna (apropo, camera din Londra ne asteapta pentru cate vacante avem chef anul asta, va bene?) in vacante, in weekend-uri, mereu… Nu am sa uit in viata mea de oul cu pana si de papucii de cauciuc din povestile de la Anca, nu m-a durut in viata mea atat de tare burta de ras… Iti doresc un an mai bun, plin de iubire si satisfactii! Ii multumesc si lui Cornel, care pana in final mi-a aratat toate fetele amicitiei si de la care am invatat sa fiu mai putin modesta (dar el nu si-a dat seama de asta)… Ii doresc sa colaboram in viitorul proiect pe care inca nu i l-am prezentat ca sarbatorile de iarna ne-au incurcat ploile, ma rog, ninsorile pe ici pe colo… He he! Multumesc Alinei care, desi e la Roma, mi-a aratat multa caldura si mi-a devenit o prietena buna! La multi ani iubita! O sa vezi ca anul acesta e al tau! Ai incredere! Abia astept sa bem pentru asta cand vin la Roma la jumatatea lunii ianuarie! O imbratisez cu drag pe Mariana, fosta mea colega de la Adevarul, acum prietena mea de la Roma, care este o persoana superba! Mi-e dor de minutele in sir pe voice pe mess dimineata la cafea cand barfeam cate in luna si in stele despre toti si toate…He he he…Abia astept sa revenim din vacanta la diminetile noastre pline de voie buna! Cheers si pentru Florin, sunteti un culplu suuper! Nu pot sa o ignor pe Mirela, nebunatica mea prietena din Bucuresti, la care stau mereu cand merg in tara si care mereu ”atenteaza” la gentile mele. Mi-a confiscat una rosie si a mai amenintat…asa ca data trecuta cand am fost in tara nu am mai stat la ea de teama! He he he… Esti o tipa suuuuper! Abia astept sa radem ca nebunele! Imi aduc aminte ce tare a fost faza din Bucuresti cand ne-am intalnit cu Paula Chirila (ex Eva) de la Antena 1 si nu mai incetai sa spui ca stai la masa cu o vedeta…Te pup! Iti doresc un 2009 extraordinar!

Multumesc tuturor celor care ma iubesc, ma respecta, ma incurajeaza, ma apreciaza la justa mea valoare si imi sunt alaturi! Multumesc tuturor celor cu care am lucrat anul acesta, cred ca sunt peste 1500 de oameni, deci nu am spatiu necesar sa ii nominalizez, dar ei se stiu… Sa nu ii uit nici pe domnul Stelian (Milano), Andy (Ancona), Emilia (Bergamo), Adrian (Roma), Mihai (Roma), Nicolae (Milano), Ancuta (Milano), I.S. (Carugate), Laura Perusco (fosta colega din Antena 1, Bucuresti), Laura C. (sefa mea de la externe, Bucuresti), Costin (coleg, Bucuresti), Anca (Roma), Dana (Sibiu), Marlena (Bucuresti) si mai sunt muuuuulti altii… Toti m-au ajutat intr-un fel sau altul anul acestacu gandul, cu fapta, cu vorba, m-au facut sa deschid mai mari ochii si, mai presus de toate mi-au fost alaturi! La multi ani dragilor! Va doresc un an exceptional, cu multe reusite pe toate planurile! Sa ne auzim cu drag in 2009! Va imbratisez!

Ultimul, dar nu cel din urma…Alex… un tanar chipes care mi-a devenit iubit desi nu eram pregatita sa ma indragostesc! El mi-a confirmt ca minunile exista, daca crezi cu adevarat in ele… Esti extraordinar scumpule, tine-o tot asa! He he he…si nu mai rade de ce scriu eu pe blog, ca ma supar si spun tot! Abia astept sa plecam in vacanta! 🙂

