A fost o zi de marti foarte palpitanta. Mai minunata a fost seara petrecuta pe autostrada unde masinuta mea s-a suparat si nu a mai vrut sa mearga. Ne-am oprit pe la miezul noptii, eu si iubitul meu, am asteptat intariri si…ne-am confruntat cu ”salutul” procesului verbal scris in doua ore de niste politisti blegi de la Politia Milano care ne-au mai si cautat in dosarul cu infractori. Macar eram niste infractori eleganti, la costum si palton, ca tocmai ne intorceam de la o intalnire de afaceri.  Mi s-a parut de tot rasul chestia asta! Dupa ce masina nu a mai mers si a fost tractata de o alta masina, 100 de metri sa o scoatem de pe autostrada, am mai luat amenda si pentru ca nu detineam actele originale, ci doar copiile acestora. O seara extrem de ravasita… Ce nu am inteles eu a fost de ce naiba a trebuit sa asteptam 3 persoane in frig pana cand cei doi politisti amarati au cautat in toata condica lor cu straini. Ah, poate ca, daca chiar eram niste infractori faceau si ei captura anului: 3 dintr-o lovitura! Fooarte amuzant la inceput, extrem de enervant  cand am pierdut 3 ore in strada desi eram la 2 minute de casa. A compensat vodca supararea anterioara plus frigul indurat! Singura data insa in care Politia ma opreste in 3 ani petrecuti in Italia!

