As vrea sa cumpar universul iar cu stelele lui sa decorez caminul vesnic al iubirii noastre… Sa ne jucam in ploaia de meteoriti si, in fiecare zi, sa imi dai in dar rasaritul soarelui sub forma unui zambet de “buna dimineata”… Imi doresc sa inventez o existenta numai a noastra, atat de buna, atat de curata, atat de frumoasa pe care sa o transform in aerul din toate clipele, fara de care nu am putea trai! Esti fiecare zvacnire din sangele meu si fiecare tresarire de dor, nelinistea din ochii ce te cauta, asteptarea momentului care pare ca nu se mai apropie… Ma desparte de tine un uragan de dorinta pe care reusesc cu greu sa il stapanesc si visez, tot mai nerabdatoare, sa ma invadeze… Bratele care m-au cuprins cu pasiune sunt acum vraja care imi clocoteste visul, care imi da mireasma existentei. Fara tine nici nu as fi mai mult decat o umbra ratacita pe acest pamant. Fara dragostea ta nu as intelege cat de nepretuita sunt…
Iubitul meu … tu m-ai facut pentru prima data sa cred in dragoste fara sfarsit!

