România rade și…RADE DEGEABA! Zilele astea sunt in Romania, am lasat Italia pentru o perioada. Incepuse sa ma scarbeasca rau de tot, atat tara cat si  asa-zisa comunitate de romani care traieste acolo si intamplarile ei de importanta anvergura… Intamplator am deschis televizorul mai des decat o faceam la Milano. Pe toate posturile caterinca e la putere! Si, din pacate, nu doar la emisiunile de divertisment… Acest haz din nimic pe care il fac romanii frecvent nu duce decat la o dementa limitata la un suras de superioritate nejustificata, la o penibila imagine si la o lalaiala a problemelor adevarate. Romanii nu au inteles ca problema e de fond si nu de forma

In dimineata aceasta imi beam cafeaua cu ochii la un matinal romanesc. Am observat ca prezenta ”papuselelor” brunete sau blonde in cadrul unor emisiuni fac deliciu (?) audientei de la revolutie incoace. Gusturile romanilor nu s-au mai cizelat! Daca nu se fâțâie vreo gagica hot care sa mai faca si pe proasta, emisiunea, prin continutul ei, are mari sanse sa ramana fara rating. Doamne… mai producatori de emisiuni matinale, pic de imaginatie nu aveti…! Unde v-ati facut studiile? Stiati ca din an in an trebuie sa mai faceti cate un curs de update???

Fiecare emisiune isi are ”prostul ei”! Daca nu e vreo tipa refacuta din cap pana in picioare, impopotonata ca la circ, avem varianta unui slabanog agramat cu plete imputite sau a unui ”reporter-cascador” fara dinti in gura. Mama mia! Atat mai pot sa zic…

Am ales sa imi termin cafeaua cu ochii pe Realitatea Tv… asta  dupa ce am ascultat o melodie ”de cartier”…

