Dragostea inseamna loialitate. Ieri vocea inimii mi-a soptit asta. Loialitatea totala, negandita, neconditionata inseamna iubire adevarata. Nu am stiut niciodata ce insemna dragoste, nici ce inseamna loialitate dincolo de scrierile mele, de fanteziile si creatia mea! Am spus cu usurinta ca am furat iubiri, dar poate era mai simplu sa spun ca am furat personaje pentru povestile mele. Am trait povesti din povesti, intr-o lume ireala, buna, frumoasa, curata, impecabila, dar…neadevarata! M-am jucat cu vorbele si am manipulat tot suflul din preajma mea, femei si barbati, cu o perspicacitate de neimaginat. Am reusit sa ii mangai pe toti cu blandetea vorbelor mele, sa ii castig si apoi sa ii pierd cu atingerea ”vulcanului” din ele… Am infiintat o marca, mi-am branduit numele in stanga si in dreapta fara limita, fara margini, fara cap! Am fost vulpea, ursul, cainele, cartita si putin din fiecare animal atunci cand situatia ma solicita. Am zburat fara aripi intr-o lume imaginara in care eu le faceam pe toate, eu eram initiatorul si personajul, scriitorul si caracterul, eroul si victima. Cu o personalitate de miel si cu un caracter de felina salbatica am reusit sa fiu actorul scenariului semnat cu numele meu. Le-am jucat pe toate, am fost orice, oricum, oricat pentru ca simteam dependenta de adrenalina mai acut ca orice drogat. Sangele mi-a urlat in vene pana ieri, cand, dupa o soapta la ureche, mi s-a racit…si a inceput un nou flux. Unul NOU! Am inceput sa simt gustul placut al loialitatii, al loialitatii fata de…mine! Nu mai sunt actorul, si nici scenaristul, nu mai sunt regizorul si nici spectatorul. De ieri sunt OMUL… pentru ca dragostea e motivatia principala!”

Semnat, un hoinar

