Vorbeam zilele trecute pe mess cu o prietena care imi spunea ca a intrat intr-o perioada ciudata cand nimic nu ii mai convine, nimic nu o mai convinge… Adevarul e ca nici nu ar avea ce sa ii convina in lumea asta deplasata mintal, cu probleme de criza nu atat financiara, cat psihologica. Bine macar ca i-au dat drumul din inchisoare lui Gigi Becali ca era tristete mondiala daca isi petrecea Pastele dupa gratii, ce Dumnezeu…el e PAC!PAC!-ul Romaniei, iar ”pac!pac!” avem doar unu’!!!!!!!!!!!!  Ce domne’? Lumea NU e avida dupa cultura (poate doar dupa diplome cumparate), lumea e avida dupa vila si masina obtinute prin ORICE modalitate. Asta-i Romania noastra, astea-s progeniturile cu care defilam! Poate face RADU vreo DUDA, asa cum se mai asteapta partea tanara a electoratului care s-a saturat de politicienii expirati care sunt acum la putere. M-as vaita si eu ca m-am plictisit de Italia, ca mi s-a acrit de Romania…insa nu am cui…

