Internetul este instrumentul care ucide, zi de zi, societatea civila. El a fost inventat pentru a ne oferi ocazia sa ne reinventam. Pentru un timp a insemnat cea mai mare descoperire a universalitatii; acum insa, reprezinta o arma de distrugere in masa.  Daca nu existam pe net, nu existam si-atat! 90% din viata noastra e pe net. Informatia, prietenia, pranzul, cina si micul dejun sunt online, ne saturam cu imagini despre sex si avem orgasme intelectuale pe blog, avem posibilitatea sa cenzuram comentarile rautacioase si sa injuram ca la usa cortului daca cineva se crede mai tare ca noi. Viata de blogger e un rahat, cand stai 20 de ore cu viata conectata la un laptop si cu ochii atintiti intr-un ecran care nu iti ofera decat stari si sentimente iluzorii. Informatia este puterea, e adevarat…dar nu doar informatia de pe net. Mi-e dor sa vad ziaristi intelectuali care merg la evenimente cu agenda in mana si care isi iau notite sarguinciosi, nu asa zisi ziaristi plictisiti care dau drumul la cate un reportofon si casca sictiriti… Mi-e dor de informatia de la fata locului, de cercetare, teren, oameni in actiune. Detest linistea absurda a redactiilor cu zeci de oameni, cica ziaristi, care stau cu ochii in ecranul calculatorului si produc stiri pe banda rulanta. Prietenul meu detesta ziaristii in general, cu exceptia mea, bineinteles… L-am intrebat de ce? Mi-a spus ca sunt prost imbracati, nespalati, umili sau mult prea tupeisti, bagareti si nesimtiti si au pretentii ca stiu tot. Sinceritatea de a recunoaste ca nu le stie pe toate l-ar face mai putin intelectual decat pretinde ca este… Nu, nu le stiu pe toate, iar eu am sinceritatea sa o recunoasc. In schimb daca nu stiu, cercetez, investighez, fac efort sa aflu, dar nu mi-e jena sa spun ca nu am stiut… Mi s-a parut foarte jegos cand Cristian Tudor Popescu, de altfel cel mai mizerabil ziarist roman in viata, l-a pus pe Crin Antonescu sa vorbeasca in engleza la emisiunea ”Ora de foc” de pe Realitatea TV. Ideea era…Cum? Crin Antonescu vrea sa devina presedinte si nu stie limba engleza? Omul s-a scuzat ca nu stie fluent, dar ca stie franceza… Pana sa ajunga presedinte mai are timp sa se perfecteze orice limba, macar daca ar fi asta cu adevarat problema… Ce jegos ati fost domnule mare ziarist CTP… De asta ne uraste lumea pe toti, din cauza unora ca dumneata, imbracat in zdrente si cu un tupeu inexplicabil. Face cine nu trebuie regulile ziaristicii romanesti…din nefericire pentru tanara generatie care, in loc sa fie educata nu este decat instigata la ura si la revolta…

Internetul ziceam…e ucigator. Mai mult de cateva ore pe zi se transforma in boala…in dependenta….in incapacitatea de a socializa si de a comunica eficient. Internetul ne va omori intr-un final! Nu mai avem intimitate pentru ca, o cautare pe google, ne poate distruge relatii, amicitii, poate crea invidie sau valva, poate instiga la ura si ne stirbeste in interior mai mult decat ne putem imagina…

