Prima pagina din ultimul meu jurnal…

(…) Nu am mai scris niciodata pana acum…asa ma simt, la inceput, stangace si plina de teama. Frica imi cutremura degetele si stiloul alunecos ma scoate din minti ca nu transpune mai repede gandurile care sunt pe cale sa mi le pierd. Azi sunt spectator in lumea mea, singurul si unicul privitor la un show care nu are nici un contur. Simt goliciunea cum imi nimiceste trupul intr-o multitudine de ganduri si…degeaba…ca nu ma asculta nimeni. Am scris si am jucat piesa vietii mele cu un tumult de nerecunoscut, de neimitat… Acum sunt pe scena, acum sunt tot publicul meu. Sunt totul, dar nu sunt nimic, sunt fantasticul si nedumerirea, sunt haosul si infinitul. In fiecare zi nu sunt nici un sfert din ce stiu ca pot fi, iar fiecare imagine din oglinda nu e decat o infatisare, o alta, a intregii lumi… (…)

