Undeva in Romania, aproape de Muntii Iezer-Papusa, la o cabana super, 3 zile de liniste incredibila, alaturi de iubitul meu… Am surprins peisaje desprinse din povesti, ne-am amuzat de un trabant cu numar de DB 51 VIS condus de 2 mosnegi haiosi, am fugit de o vacuta suparata care alerga spre noi, am mancat cu pofta langa apa curgatoare de langa cabana-hotel, as fi vrut sa trec raul, insa curajul, imediat dupa ce am pus piciorul in apa, mi-a fost inghetat instantaneu. In rest… vom reveni in locul acela, e prea frumos, prea linistit, desprins dintr-o lume aproape uitata…

Turismul medieval ne-a intampinat cu pancarte ruginite, cu o toaleta publica de o jena totala (dupa cum se poate vedea si in poze), insa am uitat de politica criticii practicata mai cu aplomb cand suntem in oras si… am admirat frumusetile primite in dar de la natura… Pacat ca omul pe unde trece lasa o dara urat mirositoare de jeg si gunoaie… Ultima poza poate confirma cate murdarii poti gasi intr-un peisaj atat de frumos pe care aproape ca nu il meritam…

IMG_0180

IMG_0177

IMG_0264

IMG_0288

IMG_0295

IMG_0309

