…am aparut in ziar.

In PDF
romania

LINK: (pagina 3)
http://edicola.avvenire.it/ee/avvenire/default.php?pSetup=avvenire

Luna trecuta un coleg italian de la ziarul Avvenire a venit la Bucuresti si mi-a solicitat sprijinul in realizarea unor investigatii pe tot teritoriul tarii. Nu am zis nu, mai ales ca, intotdeauna am primit si am oferit ajutor in acest domeniu. Asa se face! Am povestit foarte mult despre romanii din Italia, i-am dat niste informatii, numere de telefon, contacte, directive sa zic… El nu stia despre mine mai nimic, in afara faptului ca sunt corespondent din Italia pentru un ziar romanesc. Apoi a fost curios sa afle mai multe despre mine. Toate raspunsurile la curiozitatile lui au aparut in materialul despre Romania, unde m-a denumit ”imigrant de lux”. Informatiile despre mine si afacerile mele au intrat la rubrica ”Cine a reusit”. Iar sfarsitul articolului: ”Si Daniela se intoarce cu fruntea sus…” nu poate decat sa ma bucure enorm…

