politia-comunitara_thumbnailIeri dimineata am sarit din pat ca arsa la ora 5.20 cand iubitul meu a auzit un politist care urla in linistea zorilor ”Stai pe loc! Politia!” Din ameteala normala rezultata din nedumerirea daca este vis sau realitate ceea ce aud, m-am deplasat ca un robot spre fereastra din dormitor sa inteleg ce se intampla. O masina de Politie era parcata in fata blocului, iar doi politisti comunitari somau un hot care se afla pe acoperisul casei din imediata apropiere. Nu imi venea totusi sa cred ca vad in direct o operatiune de prindere a unui hot. Si…cu toate ca dormeam in picioare aproape, m-am fortat sa rezist. Hotul incerca disperat sa scape, politistii tipau la el si alergau dintr-o parte in alta a gardului inalt de ciment ca sa nu scape. Vreo 40 de minute a durat forfota asta, timp in care l-am lasat pe iubitul meu sa urmareasca episodul si am mai atipit nitel. Insa m-am trezit la timp sa vad cum a fost prins si cum i s-au pus catusele hotului prins. Acesta a fost ”buzunarit” de catre politist pentru a se recupera marfa furata. era vorba despre cateva ceasuri si bijuterii de aur. La ora 6 a.m. politistii au plecat in tromba cu hotul. Interesanta operatiune. Amuzant a fost ca, dupa ce politistul a recuperat bunurile furate si le-a pus pe capota masinii, el a incatusat hotul, l-a bagat in masina si…era sa plece cu tot cu marfa pe capota. Noroc ca s-a trezit la timp… Tot atunci m-am trezit si eu. A fost o scena misto, ca in filme! 🙂

