Candidatul pe care vroiam sa il votez pe 22 noiembrie la prezidentiale s-a retras. M-am decis sa ii trimit o scrisoare sa il aduc inapoi. Nu e corect! Eu cu cine votez? ca nu mai am nici o varianta, nu mai exista nici o speranta, nu mai exista nici o imagine puternica de politician care sa merite sa fie votat. Oprescu? Geoana? Becali? Pe cine sa votez? Pe independentii aia necunoscuti? Pe cine sa votez oameni buni? Voi cu cine votati? Astazi nu am deschis televizorul deloc si e ora 17.30. si, de obicei, pana la ora asta vedeam toate stirile de la Realitatea. Si nu, nu il voi deschide toata ziua. Nu o sa deschid televizorul nici maine, nici poimaine pentru ca nu mai vreau sa vad nici o stire despre politica romaneasca care se face pe burta plina dintr-un spirit de Bentley parcat in fata hotelului de 5 stele din Bucuresti.
”Voluntari pentru Geoana”??? Asta aveau imprimat pe tricouri tinerii care venise la Hotel Rin ieri pentru conferintele PSD-istilor de la tineret. What the fuck? E Geoana aici sau e soarta Romaniei? Voluntari? Sa ce? Sa stranga gunoaiele din parc pentru Asociatia Non-Profit ”Mircea Geoana”? Doamnelor si domnilor, am tampit de tot noi romanii…! Voluntari? Sa ce? Sa fie prezenti numeric? Ca de implicat oricum nu ii lasa burtosii pe astia din generatia noua. Vreau o Romanie proaspata, o Romanie adevarata. Ma scuzati, unde pot sa o gasesc????

