IMG_0638

Insomnii, multe insomnii… Asa as putea caracteriza toata perioada acestui an. Asta am avut cel mai frecvent: INSOMNIE. Ganduri, oameni, creatie, contacte, proiecte, planuri, incercari, reusite – au fost poate cele mai piperate luni… Am pus mult suflet, multa pasiune si, in toate incercarile mele, am reusit. Am reusit sa imi pastrez calmul, sa imi pastrez rabdarea, sa imi mentin dorinta, sa imi alimentez energia. Am fost in fiecare zi un vulcan. Iar de ”explodat” mi-am propus sa o fac curand… foarte curand.

Mi-am inceput anul la Milano, am continuat cu Londra, iar acum inchid cercul cu Bucuresti. In luna decembrie revin la Milano si dau cea mai mare petrecere din ultimul an – se va numi ROMANII IN CONTACT! Mi-am propus sa uit complet de toate si sa petrec in cinstea mea si a echipei mele, care mi-a fost alaturi in tot acest demers creativ numit ROMANIA IN CONTACT. Abia astept sa fac si lista cu invitatii… Sunt extrem de obosita… Merit si eu o pauza mica… Iar din ianuarie ma mut la Londra… Povestea mea din ciclul ”Hoinar prin lume” continua… Va urma

