Lumea mea este un afisier urias unde se gasesc fel si fel de post-it-uri de diferite culori. Insemnari, schite, calcule, desene, geometrie. Totul este aici, dar prea putin din ce sunt EU. Imi las viata in vitrină si toti trecatorii adauga la ea comentarii. Strang astfel mii de hartiute pe care vreau sa le unesc într-un sens… E un sens pe care il caut, aproape în van, din teribilism. Si sunt perseverenta, cred pana la capat. Asa ma epuizez intr-o atingere oarbă a necunoscutului. Imi este teama, dar o inving, ca sa nu mă castige ea pe mine! In fiecare moment cad in păcatul propriei minți. Sunt perversa care isi scrie in fiecare zi rastalmacirile propriei lumi, reteta fiecarei boli a clipei, muzica nebuniilor de moment… Si uite asa, mai trezesc un monstru…in mine… Dau impresia ca ma las descoperita, dar nu se știe mai nimic despre mine… Pentru ca vorba nu e un cuțit, e o sageata! Directioneaza, nu ucide… Cine nu a inteles, mai are timp sa caute!

