am pus pentru o clipa STOP vietii mele frenetice, pentru a mai respira putin gandurile mele creative dincolo de rutina lor… simteam nevoia sa scriu o poezie, cuvintele din mine nu imi dadeau pace si era timpul sa imi revars constructiv creatia… azi, mai mult ca oricand, am facut o pauza si, in amalgamul gandurilor mele, am ales doar unul la care sa ma concentrez toata seara… am inchis ochii si am vrut sa-i simt parfumul pentru a ma inspira mai mult. m-am pierdut intr-un timp pe care nu l-am ales, nu l-am ghicit, nu l-am anticipat si, impreuna cu el, am sorbit amandoi din spuma aceluiasi moment. e timpul meu, un timp lent, un timp gandit, un timp creatitv si creator. e timpul pe care il cauti si abia il gasesti, e ragazul pe care il ceri si nimeni nu ti-l da, e libertatea din vremelnicia care ne este data pe gratis de cand ne-am nascut… azi mi-am luat o pauza pentru a ma gandi la niste buze care imi sopteau altadata niste adevaruri… azi mi-am luat o pauza pentru a simti o atingere care acum e intr-o alta lume. azi mi-am luat o pauza pentru sufletul meu si las mintea sa zburde unde vrea ea… o pauza care precede o schimbare, o pauza care anunta o revolutie, o pauza care aduce o etapa noua… este o primavara frumoasa, o primavara in care o sa scriu poezii si o sa le spun lumii pe toate cu voce tare… o primavara in care nu am sa mai ascund ce simt si am sa ii spun iubitului meu cat de efemera a fost dragostea mea… o primavara in care voi cuceri lumea in lung si in lat fara sa ma intereseze nimic din invalmaseala universului…

