Primavara este renasterea mea! Azi am luat-o de la capat. Alti oameni, aceleasi proiecte, alte energii, aceleasi scopuri… Revista mea a prins viata in cel mai frumos mod cu putinta. Revista mea este acum ”succes fara granite!” Am simtit ca renasc cand am lansat-o, m-am simtit implinita si pe deplin satisfacuta, cand am vazut ca alaturi de mine am numai oameni de elita, un auditoriu de inalta clasa si prieteni care au crezut in mine pana in ultimul moment! Mi-a fost greu, mi-a fost usor…asta mai putin conteaza… A vazut lumina zilei proiectul si, dincolo de oboseala si stres, dezamagiri si piedici, m-am ridicat in mijlocul furtunii si am strigat cat m-au tinut puterile: ”Am reusit!”…

Un maraton in fiecare zi, o provocare in fiecare clipa si o munca titanica de acum incolo…

Ne gasiti pe  www.romaniaincontact.net  – de aici inainte reteua romanilor din lume…un proiect care si-a propus sa ajunga un gigant prin tehnica pasilor marunti…

