Capitolul 15. (…)

Intre gand si obsesie…e doar un pas…cel al prapastiei scenariilor nesfarsite… Am lasat sa arda in scrumiera astazi cateva tigari si cu ele alte iubiri scrise incapatanat in jurnalul meu. Am cautat mecanic un cuvant sinonim pentru ”efemer”, incercand sa redau in alti parametrii iubirile despre care am tot scris. Construiesc totul in jurul unui sentiment – doar acesta ne face in fiecare secunda sa fim ceea ce obsedant si obsesiv tintim… Sunt un trecator iubitor de iubire, iar acum ma adun din bucatile care au explodat sub presiunea timpului ei… Iubitoare de viata, dar lasand-o libera sa treaca pe langa mine, privesc acum neputincioasa la o imagine in care nu am oprit-o pentru o secunda, o clipa in care sa ii spun despre imensitatea sufletului hoinar. Am facut dragoste doar in cuvinte si m-am ratacit cautandu-mi amorul etern. M-am revoltat si am inceput sa strang piesa cu piesa din explozia ei. Mai mari sau mai mici, zile pe care le-am desenat dupa placul inimii, sunt bucati din mine in fiecare colt din acest puzzle. Acolo, undeva, am evitat sa privesc ochii unui nestiutor de amor si l-am tratat distant nesocotindu-i…neputinta… dansez acum in orgolii infinite, pentru ca cel de acolo a ramas un amar invizibil… (…)

