Alegem sa iubim dupa ce instinctual apropiem pe cineva… Iubirea este o ecuatie, o problema cu mai multe solutii, insa la final, ea este O ALEGERE! Imi place sa iubesc si, cu atat mai mult, imi place sa ii iubesc pe cei care nu imi vor binele pentru ca ura pe care ei o risipesc in ceea ce ma priveste, eu o transform in iubire si in forta, iar cineva acolo Sus imi da puterea sa merg mai departe indiferent de sentimentele materializate in fapte ale celor din jurul meu… 

Pentru mine iubirea este o poezie, este rezultatul natural al unui gand pe care il transpun repede in cuvinte pentru a nu-l lasa sa imi scape. Nu ma confund cu lumea materiala, pentru ca mai presus de orice, iubirea te face stapanul universului spiritual. Pe mine asta ma intereseaza, asta aleg mereu din toata oferta care imi este expusa. Lucrurile materiale sunt la fel de trecatoare ca vorbele celor care le aleg, la fel de insignifiante ca personele care lupta pentru ele… Ne risipim in material si habar nu avem cine suntem.  Daca maine Universul ne-ar aduce la egal pe toti, voi cine ati fi pe acest pamant?

V-ati uitat vreodata goi in fata oglinzii? Cine sunteti? Ce aveti? Care va sunt bogatiile? Sunteti o persoana frumoasa fara brizbrizurile cu care va impodobiti zi de zi? Daca nu te iubesti pe tine foarte mult, nu ai cum sa iubesti pe altcineva, pentru ca nu ai cantitativ sentimente sa dai si altuia… Cand am decis sa imi iubesc dusmanul, am facut-o pentru mine si pentru linistea mea. El nu merita si nu va merita niciodata, dar compromisiul pe care l-am facut a fost atat pentru sufletul meu, dar si pentru a-i da lui o lectie… Nu am spatiu in inima mea sa urasc pentru ca am ales sa iubesc cat de mult pot…Iubirea nu este un sentiment, o emotie, este o alegere!

