… vanturile ne fac mai nesiguri? Ploile ne fac mai slabi? Dar furtunile ? Ne darama ele? Soarele? Ne arde el oare cu intensitatea lui?  Sau ne incalzeste, ne face mai blanzi, ne protejeaza de raceala lumii? Nu am sa stiu toate astea pana nu am sa mai trec prin alte cateva zeci de furtuni pana cand sa simt ca soarele ma imbratiseaza delicat si ma ia cu el in dansul lumii… In fiecare zi demontez piesa cu piesa viata mea si nu mai stiu sa o pun la loc din nou in forma sa initiala si, tot in fiecare zi, o reconstruiesc incapatanat sub alta forma crezand ca ideea este cea a reinventarii si ca eu, de fapt, nu am pierdut nimic… Mi-e dor de forma mea de ieri….de iubirea pentru viata gustata in portii mici. De intensitate mi-e dor, de adevarul din fapte… si as da superficialitatea inimii mele pe toate vorbele universului… M-am plictisit sa fur iubiri si sa scriu povesti… cand gandul meu imi cutremura mereu linistea spunandu-mi: “mai e putin pana departe”…

