Mi-au inghetat picioarele si imi e frig. Simt cum fiori extrem de reci mi-au invadat fara acordul meu tot trupul si tremur in nestire. Cuvintele lui nici nu ma mai ating, poate pentru ca vin de prea departe si se racesc pe drumul trist al gandului… Sangele imi zvacneste in vene, e singurul care ma face sa inteleg ca totusi traiesc, iar intr-o lume a amuzamentului noi suntem din ce in ce mai clowni… Aproape de inima…si dincolo de ea…asa imi traiesc fiecare iubire. Cu raceala din trup si cu clocotul din vene il tin in balans pe iubitul meu ori de cate ori incerc sa pacalesc natura. Pe geam se vede un trecator. E el, nu-i el…sau poate a fost? Mai scriu putin ca si cum nu mi-ar pasa, desi in penita mea se scurg iluzii. Cad zi de zi intr-un delir inchipuit si singurul extaz e atunci cand tu ma strangi cu putere de coapse si ma tragi spre tine intr-un joc obsesiv al carnii. Ne risipim minute in sir in fraze ce promit sa conteze si ne marturisim ca tot ce se petrece e real. Cu ochii mici de somn cazi cu capul pe pieptul meu si imi soptesti: “ce noapte rece iubito…”

